محمد صدیق پورمند؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد
چکیده
هدف از این پژوهش، طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش است. این پژوهش دارای رویکردی کیفی بوده و از روش تحلیل محتوا و رویکرد گلیزری بهعنوان روش تحقیق استفادهشده است. روش گردآوری داده ها، مطالعه مبانی نظری و مصاحبههای عمیق و باز با 15 نفر از شامل مدیران ارشد وزارت ...
بیشتر
هدف از این پژوهش، طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش است. این پژوهش دارای رویکردی کیفی بوده و از روش تحلیل محتوا و رویکرد گلیزری بهعنوان روش تحقیق استفادهشده است. روش گردآوری داده ها، مطالعه مبانی نظری و مصاحبههای عمیق و باز با 15 نفر از شامل مدیران ارشد وزارت آموزشوپرورش و اعضای هیئتعلمی رشته مدیریت ورزشی گرایش برنامهریزی و کلیه افراد دارای تجربه اجرایی در بحث برنامهریزی استراتژیک سازمانهای ورزشی میباشد. روایی و پایایی کدهای بهدستآمده به تأیید رسید. برای تحلیل دادهها از روش مقایسه مداوم در طی سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی با بهرهگیری از نرمافزار مکسکیودیای نسخه پرو استفاده گردید. تجزیهوتحلیل دادهها نشان داد که 22 مفهوم و 4 مقوله (کد محوری)، از مؤلفههای اثرگذار بر تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش، عوامل فردی، امکانات و زیرساختها و سازمانی می باشد.